"Laziness has become the chief characteristic of journalism, displacing incompetence." (Kingsley Amis)

2014. április 06. 12:11 - nviliam

Én a hangyákra szavazok

Ma választások vannak. Én nem választok.

Ant_1.jpg

„Milyen ember vagy te?” „Nem élsz a demokrácia adta lehetőségeddel, hogy jobbá tedd az életünket?” „Struccpolitika!” „Döntésképtelen barom.”

Nagy faszt. Elmondom én mit választottam:

Ülök a padon, fújdogál az áprilisi szellő. Nézem a hangyákat. Hallgatom az autók egyenletes húzását. Süt a nap a pofámba. Kisfiam velem nézegeti a hangyákat, én meg örülök, hogy boldognak látom.

Sehol egy kurva százalék, vagy politológus vagy nyakkendő.

Örülök, hogy szabadon választhattam. Köszönöm, demokrácia! De komolyan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nviliam.blog.hu/api/trackback/id/tr476478035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"Laziness has become the chief characteristic of journalism, displacing incompetence." (Kingsley Amis)
süti beállítások módosítása